דף הבית | צור קשרשלח לחבר | English   

חדשות

הטבה למגיעים דרך האתר! ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות, בתיאום מראש.

 

צור קשר

 

חדרי שינה מעוצבים להורים

מלא את פרטייך ונחזור אליך.
שם:
טלפון:
הערות:
 

ארונות איחסון וחדרי שינה מעוצבים להורים

ארונות לפי מידה מתאימים במיוחד לניצול של פינות ונישות בבית שאפשר להופכן לשטחי אחסון. בחדרי אמבטיה, ששטחם קטן ואפשרויות התמרון בהם מצומצמות, יש צורך להתאים את הריהוט למידות החדר ולבנות ארונות לפי מידה מדויקת.

 

היתרונות בארונות בהתאמה אישית

היתרון הברור של ארונות לפי מידה על פני ארונות סטנדרטיים הוא בעצם האפשרות לניצול מרבי של שטח האמבטיה. יתרון נוסף בבניית ארונות לפי מידה וחדרי שינה מעוצבים להורים הוא האפשרות לחלוקה פנימית אופטימלית לפי העדפות הלקוח. בבניית ארונות לפי מידה אפשר לנצל היטב את נתוני השטח ולשלב ארונות סגורים עם מדפים פתוחים. כמו כן, בבניית ארונות לפי מידה ניתן להוסיף כל סוג של ציפוי לפי בחירה ולהתאימו לסגנון הכללי של הדירה או הבית. 
 

אודותינו

חברתנו מתמחה בעיצוב חדרי שינה מעוצבים להורים ומציעה מגוון של ארונות, מיטות, שידות, קומדות, מזרונים, אמבטיות ועוד.. בסגנונות שונים ובמידות שיתאימו לכם בדיוק.

 

חלל האמבטיה כחלק בלתי נפרד מהבית

בעבר היו ארונות אמבט חלק סטנדרטי של המפרט בדירה חדשה, ומשווקי הדירות כמו גם הקונים לא ייחסו לנושא ארונות אמבט חשיבות מיוחדת. כיום המצב שונה – חדר האמבטיה הפך לחלל מעוצב בקפידה, וככל שהוא קטן כך גדל האתגר לעשותו למושך ומעניין. כתוצאה מכך ניתן למצוא היום מבחר גדול של ארונות אמבט שעשויים מחומרים שונים ובשלל צבעים.

 

מה חשוב לדעת על חדרי שינה מעוצבים להורים

חדרי שינה הם פרטי ריהוט פונקציונליים. בגלל גודלו המצומצם בדרך כלל של חדר האמבטיה, כמו חדרי שינה בהתאמה אישית גם ארונות אמבט צריכים להכיל בתוכם את כל הנחוץ לשימוש באמבטיה: מוצרי טואלט, מגבות וחומרי סניטציה. על גבי ארונות אמבט מורכבת בדרך כלל גם המראה המרכזית של חדר האמבטיה, וניתן לשלב בהם גם גופי תאורה. חברתנו היא חברה ותיקה שמתכננת ובונה ארונות אמבט יפהפיים בהתאמה מלאה לחדר האמבטיה שלכם וחדרי שינה מעוצבים להורים.

 

הקליקו כעת למידע נוסף אודות בוק בר מצווה



עמי דוראני נייד: 054-4201094
מען למכתבים: ש.בן ציון 12/2, ראשון לציון, 75216


אודות |מטבחים |ארונות אמבטיה |חדרי ילדים |ארונות קיר |שונות |ערוץ 10 - TV. נטסטייל – קידום אתרים בגוגל, בניית אתרים , אינדקס עסקים , מדריך עסקים
 
אתר עדן עיצובים עוסק בתכנון , עיצוב, ייצור מטבחים ועוד, ארונות הזזה, מזנונים, חדרי שינה מעוצבים, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדרי אמבטיה, חדרי ארונות, ארונות קיר, ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, שולחן סלון, מטבחים, עיצוב מטבחים, מטבחים מעוצבים, שיש למטבחים, עיצוב מטבח, עיצוב חדרי שינה, נגריות, עיצוב רהיטים, חדרי שינה מעוצבים להורים , שיפוץ מטבחים וארונות אמבט, מטבחים מעוצבים, ריהוט משרדי, מטבחים כפריים, סוגי מטבחים.
Copyright © 2001-2024 Net-style. All rights reserved